wtorek, 7 lutego 2012

Rozdział 23

W nocy zaświtał mi szalony pomysł , który postanowiłam następnego dnia zrealizował napisałam do Kasi esemesa wyznajemy zasadę "Dobry przyjaciel to taki do którego w środku nocy możesz pisać i dzwonić"
"Kaśka jutro rano idziemy na zakupy . Muszę coś ważnego kupić "
Spojrzałam na Natha i w tym momencie dostałam odpowiedź
"Ok o 9.00 u nas "
Odpisałam jej jeszcze tylko
"Oki Super dzięki :***" i zasnęłam

Rano :

Obudziłam się o 7.00 szybko umyłam się umalowałam i ubrałam , zdąrzyłam jeszcze zjeść i wypić herbatę . Na odchodne napisałam Nathowi
"Kochanie idę na zakupy , nie wiem o której bd . A ty pamiętaj , że mieliście z chłopakami nowy singiel ćwiczyć .Kocham Cię wariacie ! :*
Jak na skrzydłach popędziłam do Kasi , szybko otworzyła drzwi i krzyknęła do chłopaków "pa"
-No to co idziemy ?- zapytałam
-Wiesz co , po twojej minie chyba podejrzewam co za zakupy bd robić. Może zadzwońmy po resztę dziewczyn
-W sumie to jest bardzo dobry pomysł -Kasia szybko wybrała numer Michael

-Hej Kasiu -powiedziała
-No hej mam sprawę!
-Słucham ?
-Dasz radę zebrać dziewczyny i być przy Your Sexy Style
-Przy tym butiku ?
-Tak
-Dobra to za 20 minut tam ok?
-Jasne do zobaczenia
-Pa

Kasia podeszła do mnie i powiedziała idziemy za 20 minut mamy być przy butiku.
Szybkim krokiem ruszyłyśmy i akurat równo z dziewczynami dotarłyśmy na miejsce
-Hej -powiedziały chórem Michael , Kelsey i Nereesha
-No hej -powiedziałam
-Cześć -powiedziała wesoło Kasia
-Widzę że grubo -powiedziała Kelsey pokazując na butik
-No ...tak ...o jeja -powiedziałam zmieszana
-Spoko , przecież to normalna sprawa sexowna bielizna to nasza największa broń -powiedziała uśmiechnięta Nereesha
-Hahah - zaśmiałam się -wiecie co może najpierw chodźmy na kawę ?
-O tak to bardzo wskazane o 9.30 -potwierdziła Michael

Weszłyśmy do pobliskiej kawiarni , zamówiłyśmy po szklance kawy omawiając co zrobić .
Dziewczyny prześcigały się w najróżniejszych pomysłach w końcu Kasia wypaliła
-Napisz do Natha w jakim kolorze najbardziej Cię lubi
-Nie domyśli się ?- zapytałam
-Nie faceci są zbyt głupi -odpowiedziała Kelsey
-Dobra piszę

Szybko napisałam Nathanowi esemesa o treści
"Kochanie potrzebuje porady w jakim kolorze jest mi najlepiej ?"
Odpisał
"W każdym ! Ale pewnie nie spodoba Ci się ta odpowiedź więc chabrowy "
"Ok dzięki :*"
-Chabrowy dziewczyny -powiedziałam
-Dobra to idziemy -zarządziła Kasia
Zapłaciłyśmy rachunek i poszłyśmy do butiku z bielizną najpierw do tego "Your Sexy Style " jednak nic nam się nie spodobało , następnie odwiedziłyśmy "Victoria's Secret " gdzie Nereesha znalazła cudowny i kuszący zestaw który podkreślał moje atuty gdy go przymierzyłam dziewczyny chórem stwierdziły
-WOW !
-Bierzesz go !-powiedziała Kelsey
-Tak musisz !-poparła ją Michael
-Wyglądasz zjawiskowo- powiedziała Kasia
-Już chce zobaczyć minę Natha - zamyśliła się Nereesha
-Dobra to biorę -powiedziałam

Następnie poszłyśmy na targ po truskawki i do sklepu po czekoladę .
Dziewczyny zaciągnęły nie do sklepu muzycznego oraz po świeczki.
Kasia w tym czasie zadzwoniła do Jaya

-Hej kochanie musisz wyciągnąć Nathana do was już !
-A co pali się ?
-Tak ! No proszę Cię
-Dobra dla ciebie wszystko
-Tylko ruchy !
-Ok pa całuję
-pa ja cb mocniej

Rozłączyła się
-Droga wolna -powiedziała konspiracyjnym szeptem
-Ok- przytaknęłam
Wsiadłyśmy do samochodu Michael
-Zaczynamy plan "Sexy time" -powiedziała Kelsey


W tym czasie u chłopaków :

Jay zabrał Natha do domu TW ,uprzedził go wcześniej , że chłopaki znowu mieli odpały tyle że tym razem bez Toma który poszedł kupić nowe buty Reeboka
-Siema -zawołam Nath od progu
-No witaj Młody -odparł Max
-Siema -krzyknął Siva
-Co oni robią tym razem ?- zwrócił się Nathan do Jaya
-Bawią się w Harrego Pottera zaraz zobaczysz
Gdy tylko wszedł do pokoju zobaczył Maxa rzucającego cukrem i wołającego
-Na pokątną
oraz Sive który jeżdżąc na kostkach smalcu (?) wleciał w ścianę mówiąc , że znalazł peron 9 i 3/4
Nathan zrobił FACE PALM i zapytał
-A gdzie Tom ? Wasza Hermiona ? Bo mniemam ze Siva jest Ronem - teraz to już się śmiał z głupoty kolegów
-Hermiona zlamiła !-odparł Siva
-Jakbyś go nie molestował ...sorry jej to by nie poszła-odpowiedział mu gniewnie Max
-Ale on tak słodko wyglądał w tej peruce i szmince !
-Nie dobra nie wnikam -powiedział Jay
-Ej braliście dziś leki ?-zapytał poważnie Nathan
-NIE !!!-Powiedzieli chłopcy
-Widać -dodał Jay
Potem jeszcze trochę poganiali się po domu , zjeżdżali z poręczy udając , że to smok ale wtedy przyszły dziewczyny z Tomem i przerwały zabawę każąc ogarniać ten syf
-A gdzie Ola ? -zapytał Nathan
-Ola powiedziała , że źle się czuje i pyta czy przyjdziesz ?-zapytała Kasia
-No to ja się zbieram pa- rzucił dziewczyną -narazie wariaci !
Nathan szedł do Oli natomiast dziewczyny z chłopakami oglądali wypożyczone filmy czyli
Komedie - "Sex Story"
Horror -ostatnie "Oszukać przeznaczenie ..."
i na koniec specjalnie dla chłopaków
"Harry Potter i Insygnia Śmierci cz 2 " zajadając się LODAMI ! Z czego oczywiście rozpętała się bitwa najpierw łyżeczkami a potem już rękoma się rzucali , przez co mają nowe wzory na ścianach ;)

W domu Natha i Oli :

Gdy tylko Nath wszedł do domu wszędzie zobaczył świece , domyślił się zapewne co jest grane , idąc za nimi doszedł do pokoju gdzie na łóżku były płatki róż , grała nastrojowa muzyka a na stoliku truskawki w czekoladzie oraz szampan i dwa kieliszki , jednak nigdzie nie widział Oli ... w pomieszczeniu panował półmrok
Rozglądał się po pokoju jednak nie widział swojej dziewczyny nagle poczuł jak ktoś od tyłu zdejmuje mu kurtkę , odwrócił się i zaniemówił

Przymknęłam mu buzię bo stał lustrując mnie z otwartymi ostami ...
Wiedziałam , że muszę przełamać strach , że mu się nie spodoba .
W końcu byłam w samej bieliźnie a moja włosy spadały na ramiona

-Co tak zaniemówiłeś , nie podoba Ci się ?
-Podoba nawet nie wiesz jak ...uuu ...szukam słów!-powiedział zmieszany -to wszystko dla mnie ?!
-Tak tylko i wyłącznie
-Kocham Cię -powiedział
-Ja ciebie też -odpowiedziałam
Podeszłam do stolika nalewając nam po kieliszku szampana , odwróciłam się podając mu lampkę , widziałam jego wzrok pełen pożądania oraz łobuzerską minę
wznieśliśmy toast , wzięłam do ust jedną truskawkę w czekoladzie
-Masz czekoladę na ustach -powiedział i zbliżył się do mnie .Pocałował mnie najpierw czule jednak widziałam wzrastającą w nim namiętność ...
Całowaliśmy się dziko , powoli pozbywałam go ubrań gdy został w spodniach położył mnie na łóżku . Przewróciłam go i usiadłam okrakiem z drżącymi rękoma próbowałam rozpiąć mu pasek, tym razem to on mnie wywrócił
-Może ja to zrobię -zapytał
-Chyba tak bd lepiej ...nie mam w tym wprawy -powiedziałam zmieszana
-To dobrze . Znaczy , że jesteś tylko moja -uśmiechnął się
Zdjął spodnie a potem odpiął mi stanik leżałam patrząc co robi , wziął truskawki poukładał mi je na brzuchu a ostatnią włożył w usta i tak po kolei zjadał je całując mnie w miejsce gdzie była...
Byłam naprawdę podniecona ...gdy już do reszty pozbyliśmy się bielizny pocałowałam go w tors oraz ręce następnie wszedł we mnie podczas gdy nasze oddechy stawały się coraz szybsze Nathan do ucha szeptał mi słodkie słowa a ja wyznałam mu po stokroć miłość po tak upojnej nocy oboje zmęczeni i uśmiechnięci padliśmy an łóżko i zasnęliśmy wtuleni w siebie usypiani muzyką która dalej grała ...

~~~~
I jak ? KOMENTARZE proszę :**
Demoralizuję was :P

Dla Rodzinki :***<3 Kocham was
Lody - Dla Love :**
Harry Potter - Dla Wariatki
Scena -Dla Kingi a w sumie wszystkich !

13 komentarzy:

  1. Jak romantycznie !
    Harry Potter ♥
    Zarąbisty rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  2. boże just, to jest extra!! uwielbiam to ;D dzięki ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka upojna noc, just! xd
    dosłownie kopara mi opadła ;p
    a gdzie sucha woda, no?! xd

    OdpowiedzUsuń
  4. mega rozdział, po prostu brak mi słów ;*
    czekam na kolejny ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatni akapit awwww
    I tak jestem bardziej zdemoralizowana XD
    Wyznam miłość twojemu opowiadaniu :P KOCHAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uu truskaweczki........;DD
      Upojna noc;p czego "im"więcej trzeba xD
      Super.Kocham Cię i to opowiadanieKocham jako "Rodzinkę"
      ;****

      Usuń
  6. I na to warto było czekać!:D
    Max z cukrem i Siva na smalcu mnie powalili :D
    Jesteś Genialna Just!!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny rozdział i jaki romantyczny , przeszłaś samą siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam to.! ;D Zapraszam do mnie!
    http://tw-is-my-weakness.blogspot.com/
    Ja dopiero zaczynam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. just, super! I jeszcze ten Harry Potter... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest takie cudowne :D scena... <3 i dedykakcja ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem co napisać . .
    hmm . .Kocham to ! ♥

    OdpowiedzUsuń