sobota, 18 lutego 2012

Rozdział 31

List brzmiał mniej wiecej tak

"Droga Olu .
Napisałbym "Kochana " , jednak nie bardzo pasuje to do naszych stosunków
Na początku chciałbym Cię przeprosić za to , że strawiłem Ci przykrość .
Widzę , iż jednak teraz jesteś szczęśliwa . Wiesz wiadomości szybko się rozchodzą . Mam nadzieję , że to coś na dłużej.
Jednak nie po to piszę ten list .
Chce wyjaśnić czemu się powiesiłem , otóż chodzi o twojego ojca ..tak dobrze przeczytałaś o niego!
Twój ojciec prowadzi szemrane interesy , pożycza kasę na procent ...
Sam od niego pożyczyłem a potem mnie szantażował ...
W sumie naliczył mi 100 000 a ja chcąc Cię ratować , zerwałem .
Nie chciałem , żebyś straciła ojca .
Wiem , ze pewnie mi nie wierzysz w kopercie jest jeszcze płyta z nagraniem idź z tym na policję !
Hubert
Ps Kocham Cie i byłaś najlepszym co mnie spotkało . Szczęścia . "
-O ja pierdole -powiedziałam do siebie po angielsku i upuściłam szklankę
Co to ma być , ja się pytam ?
Nie no chyba sobie kpi mój ojciec może nie jest idealny , ale MAFIA ?!
Szemrane interesy ?
Jezu tyle lat człowiek żyje pod jednym dachem i nagle Bum ! Jak grom z jasnego nieba .
-Nathan -krzyknęłam
Chłopak wbiegł do pokoju i ukląkł przy mnie cała ,dygotałam .
-Co tam pisze ?-powiedział wkurzony oddając mi wcześniej zabrany list . Ponieważ ani słowa nie rozumiał po polsku
-Hubert mówi , że mój ojciec ma jakieś ciemne interesy i mój były był mu winny kasę
-O ja pier...-pohamował się -Wiesz co robić ?
-Nie ! Nic nie wiem za dużo to jak na mnie ! Mam dość -wykrzyczałam po czym powiedziałam-Idę się przejść .
-Ale ..
-Nie ! Chce być sama
Wyszłam nie patrząc gdzie idę doszłam na jakiś stary cmentarz ,usiadłam na ławeczce i czytałam list jeden , drugi trzeci raz ... nie wiem ile czasu minęło ale miałam już 10 połączeń nieodebranych . Wybrałam numer mamy

-Halo -powiedziała
- Mamusiu ...-powiedziałam przez łzy
-Co się stało ? Kochanie powiedz !
-Hubert i ten list to jest straszne nie wiem co robić czy iść na policję ..
-Ale jaśniej o co chodzi ?
-O ojca ! On jest w jakiejś mafii czy coś . Wszystko w liście mam też nagranie co teraz ?
-Teraz musisz poczekać aż wrócisz do Polski , na razie korzystaj z wakacji i zapomnij o tym !
-Dobra dzięki pa :*
-Pa kocham Cię córeczko i proszę nie martw się

Powoli zbierałam się do domu zadzwoniłam jeszcze do Nathana mówiąc mu , żeby się nie martwił i , że wracam do domu .
On powiedział żebym jeżeli chce przyszła do chłopaków bd tam na mnie czekać , oczywiście zgodziłam się , u nich zawsze jest śmieszne .
Po powrocie do domu wzięłam prysznic , ogarnęłam się i poszłam do domu obok .
A u nich jak zwykle masakra Nathan nagrywał chłopaków . Tom z Sivą rzucali się marmoladą . Jay zlizywał z pączków cukier puder zastępując go mąką a Max żonglował skarpetkami.
Z góry schodziła Kasia która niosła wieńce i spódnice hawajskie do hula .
Ciekawe co znowu wymyślili ? Moja mina musiała być genialna bo jak zobaczyli mnie to wpadli w niezły atak śmiechu , Nathan podszedł objął mnie ramieniem i powiedział
-Martwiłem się - i dał mi buziaka w polik
-Nie ma o co -uśmiechnęłam się kładąc mu rękę na klatce piersiowej .
Za chwilę chłopaki włączyli muzykę i zaczęliśmy tańczyć , Siva mylił strony , Max wykazywał się popisem wyćwiczenia miednicy cokolwiek to znaczy ^^natomiast Tom odstawiał freestyla
Około 24 zebraliśmy się do domu i po masażu ze strony Nathana - on mnie cały czas zaskakuje ...
Długiej rozmowie i czułościach zasnęliśmy .


Rankiem nie mogłam uwierzyć w to co widzę ...jest 27 sierpnia ...O nie !!!!


~~~~
Zaznaczam brak weny !!!
Wyszło trochę do dupy ..
Komentujcie !
Buziaki i uściski
Just Breathe

9 komentarzy:

  1. ryczę, nie wiem tylko, dlaczego ;(
    rozdział cudny ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ci zaraz dam do dupy!
    Rozdział super, ale jakoś tak smutno mi się zrobiło...
    Kocham XD

    OdpowiedzUsuń
  3. rozdział świetny, ten dramatyczny nastrój mi się udzielił ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny rozdział :) wcale nie jest do dupy

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ci dam do dupy! jeszcze raz tak powiesz a wiesz co ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest cudnee <3
    do tyłka to ci mogę nakopać , za to , że tak gadasz

    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu, to się porobiło :/
    MAFIAAAAA.
    czekam na kolejny ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla Cb (w.k.w.d) za to, że takie głupoty gadasz.xdd
    Kocham..<3
    Kolejny pliss!.;)

    OdpowiedzUsuń